onsdag 11. juni 2008

Tagget

Jeg er blitt tagget av "forgjengelige ting".Reglene først:" Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv.
I slutten av innlegget gjev du det vidare til 6 andre personar og fører opp navna deira.
Så legg du igjen beskjed om at dei er tagga, og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg,
vite det når du har lagt inn svar.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?
Da drev jeg eget firma med egenkomomponerte strikkemønstre.

2. Nevn 5 ting på gjørelista di i dag:
Støvsuge
Plukke døde blomster etter regnet.
Bestemorkaffe i barnehagen.(Koselig!)
Få hjelp med loggen min.
Brodere på en grafferdrakt.

3. Snacks jeg liker:
Peanøtter.

4. Ting jeg ville gjøre som milliardær:
Hjelpe mine nærmeste.
Reise til Amerika.
Fikse huset og byggge hytte.

5. Steder jeg har bodd:
Trondheim, Stockholm og Åfjord.

Hvem skal jeg utfordre?
Jeg utfordrer ingen spesielt, men de som føler seg kallet, kan svare!

Ingen kommentarer: